Условия за връщане или рекламация

Връщане на продукт

 

Можете да върнете закупен от www.biobeauty.bg продукт до 14 календарни дни от покупката му, съгласно Глава четвърта, Раздел I – Договори извън търговския обект и договори от разстояние на ЗЗП.

Ще Ви върнем сумата за стойността на продукта/продуктите, след като изпълните следните условия:

1. Изпратите ни e-mail на адрес: www.biobeauty.bg, в който вписвате:

– точното наименование на продукта/ продуктите;

– Вашите две имена;

– номера на поръчката, с която сте закупили продукта;

– причина за връщането на продукта;

– Вашата банкова сметка.

 

2. Продуктът, който връщате трябва е във вида, в който ние Ви го изпратихме – неотварян, в оригиналната опаковка и с оригиналните етикети, без да е тестван или ползван, без следи от замърсяване, надраскване или други белези, които нарушават вида и съдържанието на новия продукт.

3. Върнете продукта/продуктите, с куриерска фирма по Ваш избор и за Ваша сметка, до адрес: гр.Свищов ул.Симеон Ванков 2. Пратката да бъде изпратена с опция първо да се прегледа и след това да се приеме, за да можем да удостоверим в присъствието на независим свидетел – представител на куриерската фирма, че продукта е в отлично състояние.

4. Връщането на продукта трябва да стане до 14 календарни дни от датата на получаването му от Ваша страна след поръчката в нашия онлайн магазин.

 

Рекламация

 

Според ЗЗП и правилата за търговия, имате право да направите рекламация при явни или скрити дефекти.

Рекламация на явни несъответствия и дефекти се приемат само към момента на получаване на пратката и преглеждане на съдържанието в присъствието на куриера, като за целта е разрешено пратката да се отвори и провери преди да се заплати. Под явни несъответствия и дефекти се разбират: констатирани липси в броя на поръчаните продукти, видими дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, цвят, цена или с обявената търговска марка.Извън тях не можете да се откаже да получи и заплати поръчаната стока. В противен случай дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката.
 
 
Рекламации за щети върху продуктите, в резултат на неправилно транспортиране от страна на куриерската фирма или разминавания в съдържанието се приемат само ако пратката е била проверена в присъствието на куриера и позвъняването стане от неговия телефон непроседствено при доставката и констатирането на проблема. При това положение правата Ви са напълно защитени и при отправянето си на рекламация от телефона на куриера ние ще Ви освободим от задължението да приемете и заплатите тази пратка, а ние незабавно ще Ви изпратим нова и ще предявим претенциите към куриера.

Затова настоятелно и горещо Ви препоръчваме да проверявате съдържанието на пратката в присъствието на куриера!